czwartek, 18 lutego 2016

Prezes

Wyzwanie jakie zostało opublikowane na Project Prezent (Kartka w opakowaniu) skłoniło mnie do wykonania kartki. Kartka troszkę znana, ale za to opakowanie nietuzinkowe (sama byłam zaskoczona jak to ładnie wyszło).

Kartka koszula - z papieru 245 g, papieru do scrapbookingu oraz dodatki (kwiatuszek własnego tworzenia z dziurkacza) i napisy embossing. 

Opakowanie - coś bez czego prezes nie może się obyć - czyli aktówka, neseser czy jak kto woli ... 
Troszkę dla prezesa z poczuciem humoru (dodatki w kropeczki hihihi)
Wszystko z papieru 245 g i wstążki. Żeby nie było, że teczka jest tylko do dekoracji - jest gotowa do użytku po zamknięciu nie otwiera się (to ważne by nie uciekło nic ważnego), w środku kieszonki np na długopisy (większa) wmieść się też mała koperta :), i kieszonka mniejsza otwierana i zamykana na rzep (drobniaki nie uciekną) hmm tylko czy prezes ma drobniaki hihi. 

Skąd jakie materiały są nie powiem bo nie wiem jakoś nie zwróciłam uwagi, żeby zachowywać opakowania. 








Teraz najgorsze banerek (mam nadzieję, że zamieszczenie tym razem pójdzie szybciej)





hahahah i jest banerek :) wierzcie mi lub nie ale dla takiego laika komputerowego jak ja to prawie jak dostać nagrodę Nobla :)  

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Prezes będzie zadowolony :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :) Oryginalny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik :) i ta aktówka ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń